Medarbetarperformance

Vårt övergripande mål är alltid att öka verkningsgraden i din affär genom effektivare kommunikation i din organisation.

Vårt löfte är lite måttligt ödmjukt att vi gör organisationer till världsmästare på sina varumärken (branding) genom att göra dess medarbetare till stjärnor i sina roller (performance).

Men att bli världsmästare på sitt varumärke är allt annat än en tävling för vinnarskallar och at bli stjärna i sin roll handlar minst av allt om att förställa sig eller – ännu värre – att glänsa på bekostnad av andra.

Tvärtom.

Grunden för att bli ett verkligt starkt varumärke är att stärka sin särart – inte att härma andra. Därför behövs det snarare mod att gå sin egen väg än att alltid försöka springa ikapp på andras spår. Det är vår definition av internal branding.

Och förutsättningen för att alla ska kunna bli sitt allra bästa jag i sitt jobb handlar om samverkan – inte om intern konkurrens. Att vara trygg i sig själv och sin värdegrund är bästa plattformen för att bejaka andra och våga hoppa högt. Såväl för individer som för organisationer. Vi kallar det värdestyrd medarbetarperformance.

Under Marlons paraply samlas ”människokonsulter”. ”medarbetarutvecklarfe och ”organisationsregissörer” som vill hjälpa organisationer  att förverkliga visioner, frigöra kraft och ingjuta mod att gå sin egen  framgångsväg – med lite större kliv och mycket större stolthet.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *